OH OH OH



gårdagen var som vanligt när man är med bellabus, helt freakin awesome! när jag kom hem från skolan tog jag en power-nap innan jag och bellson åkte in till stan. vi började med att hämta bio biljetterna sen kollade vi i affärerna och sedan en göd middag i kungshallarna. taco för mig, kyckling för henne. sen insåg vi att vi hade ett par timmar och minuter kvar innan bion började och alla affärer utom åhlens hade stängt så vi kilade dit, kollade på drömväskan och prövade skor. yummie. sen rusade vi till ica där jag köpte kaffelatte för FEM kronor. vilket kap! vi köpte även godis till bion, sen drog vi iväg till grand där bion gick. vi såg "sebbe". slösa inte på två timmar av ert liv genom att gå och se den. euuw så dålig den var! men sällskapet gjorde det bra ändå! sen traskade vi igenom stan, hälsade på alla glada ungdomar som skulle till dovas.. hahahah. tog tåget hem och somnade på dirr.
sådär ja, nu har ni fått en bibel! herrå!

Kommentarer
Postat av: bellis

HAHAHAHA FÖRSTA BILDEN, ASSÅ HAHAHAHAHAHA! DU ÄR BÄST FIAFISH, LOVE YOU LONG TIME

2010-03-13 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0