I BE READY!


[Jag vill ha sommar]
söndag, imorgon är det skola igen. suck. jobbade klockan ett-fyra idag, hade glömt att vrida fram klockan så det blev lite smått stressigt då jag skulle iväg. aja, nu blir det inget mer jobb på fem veckor. så skönt! ska njuta varenda söndag!
imorgon. i skolan. på fuckteckningen. så ska vi rita av en naken poosande dam. funtar på att skita i skolan, jag vill verkligen inte rita av henne. men jag måste till skolan för att säga hejdå till hanna som åker till tajland, eller så kommer jag helt enkelt bara till engelskan. men det är onödigt. åhh.

Kommentarer
Postat av: hannahmontana

du kan inte svika nu såhär sista veckan. gå på alla lektioner innan påsklovet... du MÅSTE komma!

2010-03-28 @ 23:07:16
URL: http://hannaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0