THE BOOK

okej, nu har jag varit borta i ett låångt tag. jag vaknade upp i onsdags med trettionio graders feber, men tog ett par piller sen så skjussade min pappa iväg mig till skolan, var tvungen att göra ett svenska prov som btw inte gick alls bra samt lämnade in några redovisningar. vid första rasten kom mamma sedan och hämtade mig, sen dess har jag legat nerbäddad i soffan och kollat disneychannel medans mina skolkamrater har kunnat njuta i det fina vädret. på fredag skulle min kusin ta studenten och jag kände att jag inte ville missa det, mamma drog iväg mig till vårdcentralen och vi drog lite vita lögner och överdrev lite, men jag fick ett par efterlängtade piller och med dessa piller kunde jag då ta mig till utspringningen men mer så klarade jag inte, så jag åkte hem tidigt. la mig i soffan i den gropen jag lyckats skapa i soffan de två dagarna innan, medans släkt och vänner firade min kusin. lördag = soffan. söndag = skärholmen 1h & soffan. var tvungen att köpa något att ha på mig till min brors examen, som var idag! och äntligen så var jag frisk. eller jaa halsen krånglar, men vad gör det om hundra år? grattis favorit brur! det var en riktigt lyckad dag och kväll som avslutades med en hel del städning. Min bror slapp dock detta, då han nu är och festar loss på sin slutskiva. avis? ojaa!

men nu är jag back on track AGAIN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0