JAG HATAR NICOLIN

då var första dagen i skolan efter jullovet avklarad. jag vill ha sportlov! det var helt underbart att träffa alla tjejerna igen, jag stortrivs verkligen i min klass! tänker inte rabbla upp dagens lektioner men vi fick meatballs till lunch. När jag kom hem var det tänkt att jag och mami skulle åkt iväg och kolla på en jacka till mig, men så blidde det inte. För så fort jag öppnade dörren så fick jag reda på att jag skulle på fysträning om fyrtiominuter. ett två timmars långt fyspass och jag har inte tränat på hela jullovet. men jag drog mitt feta arsle ditt och körde slut på mig själv. hej träningsvärk. godnatt.  


Kommentarer
Postat av: Julia

Klart som fan du gillar klassen fia.. JAG GÅR JU DÄR! Så whaaat liksom!

Pusss på min älskling.. hoppas du har vinkat som en galning du under hela inspelningen :)

2010-01-13 @ 21:42:00
URL: http://juliaviola.blogg.se/
Postat av: nicolin!

det e okej att hata mej men det e fan inte okej att stava mitt namn fel !! ;)<3

2010-01-15 @ 08:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0