YOU HAD ME AT HELLO

idag har jag vart med min klass i sumpan och köpt tyg till våra klänningar eller vad man nu skall göra, dessa kreationer kommer vi sedan att visa upp i vår. Det hör egentligen inte hit å höra det är bara en grej man kan göra. haha. men aja, jag köpte ett svart tyg samt ett svart spetstyg. efter detta så vi tåget mot södertälje (igen) där vi åt middag på donken och kolla lite snabbt i affärer. hittade en assnygg jacka från hennes&mau, men hade fyrtio kronor för lite så jag la undan den och ska dit igen imorgon för att inhandla jackan. after en trevlig stund med allt för underbara hanna så skiljdes vi åt och jag satte mig på tåget och började rulla hemmåt. har inte gjort någonting sen dess, bara läst bloggar och planerat helgen. dock så börjar jag redan att bli trött så jag funtar på att vara duktig och gå och sova.. never gonna happend
grym låt (push it) : Battlefield - Jordin Sparks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0