LOST

har inte skrivit något denna helg och hade inte tänkt göra det heller, men hanna sa att jag skulle visa vad jag köpt.. internt. aja.. i fredags mådde jag skit ända tills jag gjorde både det ena och det andra på toaletten.. haha, fräsht fia! Lördagen dock var awesome, det började med att jag mötte upp skolskenet isabella. en brud som alltid får mig på great humör. vi åkte först till kista då vädret inte lockade oss till att vandra runt i staden. men kista var för litet för oss så vi drog in till stan där vi först tog en fika på eh och därefter fortsatte vi att kolla i affärer. sen efter en hel del gagg från grabbarna grus så beslöt vi oss finally för att åka i till ghettot för att bowla, jag kom trea! *happie face*
bilder på de nya (dock så vet jag inte om jag kommer behålla den randiga, den var billig men frågan är om jag kommer använda den?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0