LOOK

hej sötingar, ligger helt nyvaken i min säng. rullgardinen är neddragen och temperaturen i mitt rum är sjukt skön right now. 107,5 är på och en remix på låten ah ah ah ah staying alive staying alive spelas. hmm.

gårdagen var en superkväll! det började med att jag mötte upp mattias, david och daniel inne på willys, där skulle vi köpa tacos så att det räckte till sex personer. och dessa inkompetenta hyenor trodde att de visste mer än jag, so not true.. men efter ett tag så hade vi allt vi behövde. sen tog vi bussen upp till lövholmen och joakim där vi också mötte isabella. vi började på dirr att laga mat och den blev haha helt okej! sen fortsatte detta med melodifestivalen och barca.. dessa personer är riktigt sköna och jag har alltid skrattat en hel del efter en träff med dessa töntar.

idag ska jag bara chilla, det var tänkt att jag skulle jobba, men det blev inställt tack vare en vattenläcka. super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0