PAUSE


ph: moi
cheerio! jag har sakta men säker börjat ställa om klockan tills skolan börjar. på tisdag drar helvetet igång igen och jag är inte alls pepp. det jag ser minst fram emot är resan dit och hem, undra om jag ska börja särklassen istället, dom får ju åka färdtjänst hem. jag skulle faktiskt passa in. aja, sommarlovet är slut imorgon. men sommaren var slut för en månad sen. vafan är det här? lack är ordet. ashungrig är jag också, men inte pallar jag gå ner alla femtioelva trappsteg för att göra en macka, där jag dessutom måste skära ut en brödskiva eftersom mamma är så duktigt och köper färsktbakat bröd, vad är det för fel på skogaholms limpa? vart är världen på väg? detta blev ett mucho negativt inlägg, men vad gör det om hundra år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0