EYE OF THE TIGER

vet ni vad? efter en rätt så chill skoldag och en föbubblans skön tågresa hem, så tog jag faktiskt tummen ur stjärten, drog på mig mina lila springskor, satte på spelningslistan "the totally best" och ut i den friska luften och sprang! jag kom inte långt innan jag hunnit tappa andan, men jag kämpade på! Vid vissa nerförsbackar kände jag mig som rocky! ni anar inte hur skönt det känns just nu! en stor eloge till moi! nu ska jag äta firre, sen göra lite på arbetssätt och lärande uppgiften.


Kommentarer
Postat av: hannahmontana

GRATTIS! det trodde jag aldrig :O

2010-04-19 @ 19:20:30
URL: http://hannaell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det sårar mig något enormt att du inte trodde det :(

2010-04-19 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0