TGIF

tjolahopp.. jusst nu ligger jag i sängen och kollar på topmodel. tragiskt. denna fredagskväll kommer att senderas hemma. det skall faktiskt bli super skönt, jag har laddat upp med massa gott och bra filmer, sen skal jag också lägga ner en eller två timmar framför symaskinen.. ska sy upp mammas gamla pälsjacka som jag fått av henne. kan visa bilder sen, i think. sen skall jag också sy på ett par fikor på min papas byxor. får betalt för det, dä ä najs!
och min syster har tjejmiddag ikväll så hon har paxat nedervåningen, så jag får hålla mig på mellan eller övervåningen. det är tragiskt. och jag är vrål hungrig och kommmer inte få mat förns halv nio. suck! bys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0