MY ANOREXIC CAT


det är seriöst svinkallt ute.. helt insane! jag vill ha värme, shorts och glass.. inget av det existerar just nu.. böhöö. ikväll skall jag plugga, plugga och plugga. tråk. matte prov imorgon och jag känner för att skippa det, kan typ nada. dagen i skolan var skit skön, först svenska sedan matte sen slutade vi klockan tolv nollnoll. ganska trist att jag är hemma ganska sent ändå. by the way, jag kollade på tyra banks show där de snackade om gratis saker, då berättade en man om att han försökt sälja sin njure men inte lyckats för att det var olagligt. det är sjukt, det är ju hans njure och om han behöver pengarna så är det väll hans beslut. han har ju inte laddat ner njuren från pirate bay precis. töntigt as hell! men nu babblar jag bara skit. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0