HARD WORK WORK


amen hej! nu ligger jag i min säng med min bruders dator i knät, han har dragit till malmö och danmark med sina pulers under höstlovet så jag passar på att låna den. dessa två dagarna av lovet har jag jobbat med två stycken sjukt sköna och underbara filurer. nicole och hanna. vi började klockan nio i lördags och man kan (nästan) säga att vi jobbat hela tiden fram tills nu. och än är det inte slut. sista dagen är på fredag. men om inte n&h hade vart där så hade dä varit sjukt boooring. thanks! men skall kolla på dh och sedan sova. börjar jobba kl. nollsju.nollnoll imorgon. suck


Kommentarer
Postat av: mia

vilken söt flicka du är lillen <3

2009-10-28 @ 19:42:47
URL: http://misef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0