DOGFOOOOOD

Tjena tjena (årets solbränna).. nu har jag precis gjort klart mitt NO arbete som skall vara klart imorgon, så nu belönar jag mig själv med en flaska mini mer och toblerone. super gott. dagen i skolan var väll sådär, kom förvårnandsvärt långt (för mig) i det nya matte kapitlet. På bilden limmade jag fast en bild på ett papper och målade en minimal röd detalj på bilden, detta tog mig cirkus tre timmar. im to fast for u. kom hem vid fem tiden, gjorde mat till mig och min syster. duktigt av mig, aight? det blev gårdagens rester. sen satte jag mig framför datorn och där har jag suttit fram tills nu, men nu skall jag läsa bloggs. bye mina sköningar. by the way, vi fick hund till lunch i skolan idag, yumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0