WATER TURNED TO ICE


nu har jag precis borstat gaddarna och tvättat av mig allt smink. dagen har varit bra bla bla bla.. nej men den har vart som vilken dag som helst, sprang till bussen, vart ofokuserad på lektionerna, ätit delicatoboll, retat lite med mia, vilat i hannas säng, inte fått så mycket gjort på fg lektionen osv. dagen avslutades med film med mami, flickvänner från förr hade hon hyrt hem. en otroligt töntig film, men ack så snygg Matthew McConaughey är! och så roligt det är att uttala hans namn.
nej men nu skall jag ställa klockan och sedan kolla på Hannah Montana serien som min syster lånat hem. klockan är halv ett, inte så konstigt att jag alltid måste stressa på morgonen.. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0