TOUCH OF PINK

tänkte skriva vad jag har haft för mig på sistonde.

torsdags: efter skolan åkte jag inte till stan (stockholm) för att möta min allra bästa vän Isabella. Hon åkte till Las Palmas igår så vi skulle säga hejdå. jag åkte till hennes skola som ligger vid globen efter det tog vi tuben in till hötorget och gick och käka. med isabella har man aldrig tråkigt och jag måste säga att vi skrattade en hel del. efter det åkte vi hem tillsammans och sa sedan hejdå. hoppas du har det grejt isabella, miss yah!
fredags: vi slutade klockan tolv och det var skit najs. jag åkte hem sen drog jag med mig min littlesista och min kompis jossan på bio, vi såg upp. den var faktiskt väldigt rolig! bion var egentligen en försenad födelsedagspresent till min syster, hon fyllde år i april. whooops. kvällen var helgo och chill. skönt
lördags: skratt. taco. moppe. film. mer skratt. guitar hero. skrämd fia. underbar veronika. godis. ben and jerrys. goal II. dessa ord beskrev min lördag, jag hade det för jävla trevligt med min über goa vän veronika. hade inte träffat bruttan på oändligheter.

detta var väldigt kortfattat men lev med det :)


Kommentarer
Postat av: bellabus

underbara människa, det går inte att ha tråkigt med dig! love you

2009-11-22 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0