SHAME ON ME




halloo.. denna helg finns det inte så mkt att säga om, bara synd att den är över! jag mamma och sis drog in till stan igår hittade lite tyg, ringar och tröjor som fick följa med mig hem, dock så fick inte tröjorna stanna så länge. jag åkte och lämna tillbaka de.. de satt inte lika fint på mig som på prov dockorna. synd. men som sagt så åkte jag in själv idag igen, musiken i öronen, uggsen på, osminkad och luvan nedanför ansiktet. super härligt. jag gick runt och tänkte för mig själv, detta gjorde dock så att jag höll på att bli överkörd ett par gånger, men jag lever som ni förmodligen märkt. men ist så fick jag med mig hem ett par fler ringar, en hoodie och ett par solisar. tyget på bilden ska jag sy en klänning av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0