MY ROOOM

hej, jag kom hem klockan halv fyra idag, och vet ni vad jag har gjort sen dess? jag har städat, det är något som jag gör ofta faktiskt men inte sådana här stora städningar. jag älskar att gå och lägga mig när det luktar ajax i hela rummet, lakanet är slätt, man kan kliva upp nästa morgon utan att trampa i något obehagligt och man kan ta på en byrå utan att få gråa fingrar. lovely. glömde tyvärr att ta före bilder, men här är i vilket fall efter bilder.



Dessa bilder får rummet att se väldigt stort ut och tro mig, det är det inte! och sen har jag massa sladdar och kablar överallt som jag skall fästa fast vid listerna så småningom.. nu skall jag sussa. god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0