HI LOVE

nu är jag hemma från gotland och farmor. trots att det känns tråkigt att åka dit så känns det ändå jävligt bra när jag är där och sådan fruktansvärd hemlängtan hade jag inte, kanske till min säng. julafton var riktigt bra och jag fattar inte vad folk gaggar om när de säger att man inte har samma känsla som man hade då man var barn. det hade jag. jag fick asfina julklappar och asgod mat. men nu skall jag faktiskt sova, skall åka till linköping imorgon. fotbollscup. fun. nighty nighty.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fin bild! :) Hoppas du har haft det skoj trots att du missa bondefesten i Gimo ;)

2009-12-27 @ 18:34:05
Postat av: Helena

Första dagen på andra lov-veckan nu och jag längtar redan till skolan... Vill bort från Gimo nu, en vecka här är för mycket :P



Träffas nån gång efter nyår? :)

2009-12-28 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0