FINALLY DONE!

alltså herregud, vet ni hur duktig jag har varit nu? När jag kom hem körde jag direkt ner huvudet i matte boken. pluggade as mycket. sen vid halv sju drog jag på träning var hemma vid kvart över nio, slängde i mig en skål gröt. slängde mig in i duschen och hoppade sedan in i matte boken igen. pluggade med det i fyrtiofem minuter & efter det så skrev jag klart min svenska. har precis skickat iväg den. ohh. det känns som att jag svävar på måln, wonderfull. nu har jag endast no och engelska kvar, men det hinner jag imorgon! sådär nu fick ni min pluggstatus.
ps. jag färgade håret i en mörkare brun färg, spännande aight? ps2. julia du var skit fin i din nya look! ps3. nicolin, jag har ritat av dig på paint på min dator. mohahaha.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Julia

Puss på min fia!

2009-12-09 @ 21:20:35
URL: http://juliaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0