EXIT

nu sitter jag här på rummet igen, med endast datan och matteboken som sällskap. jag har prov på tis. och träning imorgon så plugga imorgon blir svårt.

idag har jag traskat runt i sickla och skärholmen med mami. letade efter julklappisar och hittade några riktigt fina. sen helt spontant så drog mamma med mig till klippoteket och där satt jag i två timmar, färgning och klippning stod det på kvittot. men jag säger inte vilken spännande färg det blev. uu. när jag kom hem fortsatte jag att sy min klänning, men ju närmre resultatet jag kommer ju mindre nöjd blir jag. by the way, dä ska fän bli fätt näjs att komma tä skolan imorgon.. jag längtar.

nej nu skall jag kolla på narnia. hoho. hejdå sockertopp, ja du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0