BIG FAT LIAR

just nu så känns det faktiskt inte alls speciellt bra, jag har gjort allt för många misstag där jag fått lida av konsekvenserna. mycket har förändrats, både negativt och positivt. jag känner att jag kan stå själv, men jag saknar någon som jag verkligen kan luta mig mot då jag snubblar.

idag tog jag vaccinet mot svininfluensan, jag hoppas verkligen att jag är sjuk imorgon.. jag vill det. jag klarar inte av all falskhet överallt. jag vill prata om detta med en person, en person på denna jord, varför ingen annan. jag behöver få ut min ilska. du behöver växa upp. det blir bara värre med tiden. varken du eller jag orkar med detta. du är den underbaraste personen som jag träffat. allt är bara lögn. du fuskar dig igenom spelet.

(ni kommer inte fatta ett piss av detta inlägg, jag hoppas att ni inte känner er lurade. puss)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

sv: hej :) hum, ja vet inte hur man ska förklara :/ hm... först måste du vara manull (alltså m) eller a. sen håller du in +/- knappen som är precis där man sätter på kameran. håll in den samtidigt som du rullar på "rullgrejen" som är bredvid af-l och ae-l knappen! :)

förstår du hur jag menar? :D



hihi, så lite så:)

2009-12-03 @ 17:14:14
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0