whatever

tjaba!
vaknade klockan tre idag. inte alls bra, kommer inte kunna sova ikväll och jag börjar skolan på onsdag. jag är verkligem jätte nervös, vet vart skolan ligger och så, men jag vet inte hur jag tar mig dit. hehe. det löser sig förhoppningsvis. hade träning ikväll klockan sju till halv nio. rätt så jobbig träning, men vi haft värre.

imorgon har jag ett fullspäckat schema, jag ska färga håret hos frisören, åka till ett annat ställe där jag ska noppa mina ögonbryn, träffa isabella, tvätta kläder, måla om min brors rum (mot betalning såklart, hih) sen ska jag gå och lägga mig tidigt så att jag kommer upp på onsdag. men nu börjar my name is earl. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0