fantastic

det blev mycket sent igår så jag vaknade nu. inte alls bra. ska iväg på fotbollsmatch kvarti fem så nu måste jag ut och gå för att tagga och piggna till.

gårdagen var super! vädret var underbart, sällskapet var bäst och maten var fantastisk. mina kusiner var också där och jag har inte träffat de på väldigt länge så det var mycket najs att träffa de igen. vi åkte vattenskidor och ring efter båten. vi åt lasange till lunch och sedan blev det paj, räkor och kräftor till middag. en hel del sötsaker i mellan blev det också. man åt nästan hela tin. men så är det alltid hos mormor. och jag gillar det. framåt kvällen blev de äldre packade och det bjöds på mycket galenskap och skratt. men det är så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0